dåligt med uppdatering - Martina

hejsan bloggläsare.
Kasst med uppdatering idag men vi har lixom inte känt oss inspirerade idag, sånna dagar finns. Men nu är jag ju här, redo för lite uppdate ;)

Idag var det altså första skoldagen, och den börjades med planering och sedan HK. Så hade vi valet att göra antingen garnerade äpplen eller annanaspaj. Då bröt jag och Sara trenden och gjorden en äppelpaj med marängtopp =) Det var lite väl sött men det funkade.
Senare efter skolan, testade jag träna med laget och det gick bra. (för er nya läsare så hade jag fått en infektion i stortån så därför "testade jag" att träna.)Efter träningen solade jag på taket haha och sedan duschade jag. Hoppas att ni har haft en superdag, puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0