förlåt, förlåt, förlåååååt - Martina

ja, vad kan man säga, ursäkta oss för den otroligt kassa uppdateringen!
De senaste dagarna har spenderats med att plugga matte inför det nationella provet som var idag. Så varken jag eller Sara har haft tid. förlåt. Dock gick provet bra för oss båda, så hurray! Hoppas några läsare fortfarande är kvar, för ni kommer inte ångra er, nu ska vi komma igång igen med en massa uppdate och bilder!

Nu sitter jag i min säng och ser repris från BigBrother 2003, och det är rätt så bra hehe. Linda Rosing är ju med, innan alla operationer! Förutom ett boob-jobb då, menmen.

Hade du också nationella idag? Hur tyckte du det gick för dig?


sen avslutar jag med en mysig (gammal) bild på jag och linnea, som btw älskar vår blogg! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har jag aldrig sagt

2009-04-27 @ 16:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0