fotboll - Sara

godmorgon=)
Tog mig en cykeltur för ett tag sen upp till norrvalla där martinas lag hade match(:
De stod 1-0 till det andra laget när jag for, marran kommer säkert berätta senare hur de gick=)

Jag cyklade dit med alle som har sin match efter martinas match, klockan 1(:
Iallafall, nu ska jag ta och städa lite i lindas rum där jag och alle sovde inatt, de är lite stökit..


Efter de ska jag be mamma skjutsa mig dit så jag kan se matchen, de blir mycke fotboll idag men, de gör ju inget=)
TJING


Kommentarer
Postat av: irma

oj, ja fotboll i mängder! Men fotboll är roligt att titta på och spela med för den delen :)

2009-04-19 @ 14:29:47
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0