glest - Martina

sorry för dålig uppdate.
For till tandläkaren 08.00 på morgonen så jag hann inte med ett inlägg innan, sen har jag varit på pappas jobb, på stan och handlat fotbollskor (bild kommer) och kollat runt på olika affärer. Så jag har just kommit hem och nu sitter jag och mumsar i mig en taccopirog, mummmsss! Hittade ingenting på stan tyvärr, jag hoppades att gina hade fått in de snygga t-shirtsen de har på hemsidan, men självklart hade de inte det. Så jag fick nöja mig med att köra moppe tihi. Har eran dag börjat bra då? pusss



jag mixar alltid snyggt hehe ! (inte mina kläder, provade i gt:s provrum)

Kommentarer
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

coola jeans :)

2009-04-16 @ 14:54:38
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0