påsklov - Martina

Tjena
Jag kör på ännu en uppdatering igen så ni får höra om mina dagar.
Jag har i alla fall spenderat några dagar hos min mormor på holmen(Missenträsk). Där har jag bara myst med släkten och haft det körigt med 4 småbarn som sprungit omkring 24/7, men jag klagar inte, dom är ju underbara hehe. Jag har även kört en massa skoter med Amanda(kusinen). Kört fast några gånger också, men hallå det hör ju till? Vi körde även vilse ca 4-5 mil från hemmet och märkte sedan att oljan var slut så vi fick ringa min morbror och han fick sätta sig på skotern och leta upp oss, samtidigt som vi solade på ett litet plåttak mitt ute i ingenstans mihi. Sen idag har jag och Amanda skotrat från mormor till medle, som är hela 9 mil. Jani,, ena riktiga norrlänningar e vi! Det har varit en kul helg och en bra start på lovet, har saknat sarenn men vi träffas ju snart.
ciaaoo











Vi vet bannemig hur man solar, med kängor, täckbyxor å allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0