söndag, sista dagen - Martina

hejsan hoppsan, hehe
Idag är det söndag och det betyder, sista lovdan, suck. Nu är det tillbaka till skolan och på onsdag är det mattenationella som gäller. Nae, ursh, jag orkar inte det här. Men å andra sidan så är det ju bara ca en månad kvar av skolan!

Idag började dagen med match mot sunnanå, jag var inte med som jag sagt tidigare. Tyvärr så förlorade vi med 2-1, inte bra. Men vi är kung endå (A) Nu vet jag inte vad som händer, jag ser på projekt runway just nu sen får jag se vad som poppar upp. Hur fortsätter er dag?
xoxo marris


haha, o.b.s gammal bild :]

Kommentarer
Postat av: Gabriella The Queen

Jaha okej :D

2009-04-19 @ 16:16:34
URL: http://gabriellathequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0