wihoo ! - Martina

Övertalade nyss pappsen att aktivera min moppe så snart kommer jag ses ute på vägarna igen! Yes, jag har längtat efter att köra den enda sen jag avaktiverade den. Så nu tar jag moppen till träningen på norvalla ikväll, (som börjar 20.30 för er som vill komma och se) skämt åsido. Jag hade tyvärr glömt min moppehjälm i bilen som mamma just nu använder, men som tur var så har jag ju en kär granne och bloggkompanjon som gärna lånar ut sin svarta hjälm till mig.



Hur är det med er då? Har ni tagit moppekörkortet än eller blir det att ta i år?
Är ni nervösa för att ta det?, har ni någongång krockat? Blivit tagen av polisen när ni kört rattfull? haha =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas allt är bara bra med dig



Linda Skämtsson är våran nya Reporter och idag har hon intervjuat några av Sveriges största bloggerskor! Se intervjuen med våran reporter Linda Skämtsson på



http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/linda-skamtsson.html

2009-04-15 @ 19:09:41
Postat av: Siri Skywalker

yees, jag ska kika lite ;)

2009-04-15 @ 19:15:08
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Carola

hej tjejer..

så kul att ni hittat till min blogg...

Ta det lugnt ute på vägarna nu..



kram

2009-04-15 @ 19:55:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Alexander Ahlbin

jag har frontal krockad med en bil flög över styret och landade på taket på bilen klarade mej rätt bra faktiskt men moppen gick till skroten bilföraren skällde ut mej men jag fick rätt i rätten han dömdes till våldsam i trafiken 1 års fängelse och ett skadestånd till lilla jag på 150000:-

plus ni är jävligt sexiga

2009-05-28 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0