18 dagar kvar till jul - Martina

Fredags!
Startade med att mammpapp var på stan och julhandlade.
Hoppas de fullföljde hela min lista, då blire en superjul!
Paljettkavajen ligger högt upp på önskelistan iaf!
Oleary's med massa goooa vänner sedan drog vi vidare till jennifer och fortsatte
med idol, godis, prat och kortspel! När (nästan) alla farit hem for jag, alicia, remi och jennifer
till vitbergsbacken och åkte för livet, men aktade den stora backen efter någon brutit benet..
Vi och några andra ringde iaf ambulans så jag tror allt gick bra.

Nu ska jag sova för imorgon är det skola och på fredag är det italienskaprov..



jag förstår inte, ingen förstår, varför


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack älskling:*:*

2009-12-07 @ 20:45:42
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0