mm...marabou Sommar! - Martina

tjenatjena mittbena!
Ikväll äre festivalkväll så jag antar att nästan hela skellefteå hänger där ikväll.
Själv sitter jag här hemma eftersom att jag känner mig för snål för att betala biljetter!
Haha, låter fånigt men jag sparar nog hellre pengarna till gothia som är om ca 1 vecka!
Har ändå varit på skelleftefestivalen i onsdagskväll med linnea då det var gratis inträde =)

Imorgon ska jag in till festivalen på morgonen, (det är gratis inträde fram till kl7)!
Jag ska träffa alla mina "jobbkamrater" på torget och där ska vi ha en liten återförening
med alla fotbollsbarnen vi hade under fotbollsskoleveckan, det blir nog kul =)
Vad vi ska göra är att vi ska prata lite, sen ska vi se Johan Palm, live på scen haha.
Inte favoriten men han fungerar väll?, FridaL från mitt fotbollslag ska joina mig också =)
Vi ska ta en tripp runt festivalen efteråt och det blir nog kanon!

Men nu ska jag sluta skriva en massa!
Istället så ska jag njuuuta av min marabouuusommar!
Något av det bästa jag ätit, det är den vanliga marabouchokladen med jordgubbar i!
mmmm....marabou, sommar!


Det suger ju att den bara finns under en speciell tidsperiod  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0