nattinatti sovasova - Martina

tjosan!
Nu har jag precis kollat klart på i taket lyser stjärnorna och upptäck att de är väldigt sent,
därför ska jag borsta tänderna och sedan kasta mig i sängen!
På onsdagmorgon tar jag bussen till lule för att hälsa på min älsklingstremening thihi!
Imrogonkväll far nog jag och syster på bio också och kollar in HarryP! trevligttrevligt
Annat då så har min pluttemobil blivit misshandlad av någon fotbollsspelare så hela,
hans fina skärm har blivit svart som natten, förutom två streck som lyser svagt...
Vi ska lämna in honom men det kommer troligen kosta eftersom att sånna skador inte täcker försäkringen!
Men det är värt pengarna, tycker jag. Undertiden så har jag gått tillbaka till pappas gamla mobil.
Någon som någonsin hört talas om en Qtek mobil? Inte jag iaf


?????

<3

men Qtek får duga, sov gott pusssssssss


Kommentarer
Postat av: linnea

KÖP INTE DEN UNDRE

2009-07-21 @ 12:04:17
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0