niobett - Martina

har precis kollat igenom niobetts klasskiva.
Kan seriöst inte sluta gråta, jag vill inte ha sommarlov...

Vi hade egna "profiler" på skivan och var och en hade varsin låt.
Björn"♥" hade fixat allt och han kunde inte valt en bättre låt till mig.
Han lyckas alltså ta en utav mina favoriter och den är så sorlig och bra att jag bryter ihop.
asså ååh, haha gud va töntig ja låter hha. men satan vad ja kommer sakna er alla,
mina klasskamrater, alla lärare, skolan.. ni är bäst! och det kommer ni alltid vara.

här får ni ett smakprov på nio b ett genom åren.


här är låten. lyssna på den medan ni tittar igenom bilderna, jag kan fan inte hålla tårarna inne...








bästa 3 åren i mitt liv
fan fan fan, va ja kommer sakna er...
ni var världens bästa klass, ingen kan ersätta er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tusan va jag grinar nu......

jag saknar er redan 9b1 LAV YAH!!!!<3<3<3<33

2009-06-15 @ 19:07:19
Postat av: fridddeeee

hehe de va ja som skrev förra:P:P::P

2009-06-15 @ 19:08:28
URL: http://tretap.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0