tisdakväll - Martina

hejsan !
Idag har jag arbetat som vanligt, det har gått bra men det har varit rätt så jobbigt.
Skyller allt på de små barnen som har hängt, slängt, klängt och kastat vatten på mig hela dagen.
Annars så vann ju min grupp i en fotbollsturnering mot sverige(josefins grupp) och argentina (thomas grupp). Inte för att skryta eller så (A) Go Brazilien!

Haha, nae till annat.
Idag vid halv 6 drog, jag, mamma, pappa, syster, tuva och broder m. family till båtmuseét för att "fira" pappa som fyller år imorgon och även för att avnjuta deras finfina mackor! Billiga å allt, 60 spänn för en räkmacka, men vadå man får ju mke pålägg haha? Nae, liiite dyrt enligt mig, min mamma betalade allt och för 3 mackor, 2 festisar, 2 kaffe och ett winerbröd fick hon betala hela 290 enkronor! Men vi hade det mysigt iaf, vi pratade och hade det gött. Också fanns det en fin hoppborg där också och den bodde såklart jag och edwin på hehe(A)

Nu sitter jag iaf i mitt rum med en pressmacka med skinka, ost, tomat och piffi på! mumsmums säger jag bara! Ser även på generation fett, riktigt obehagligt på något sätt. Ska börja göra mig klar om ett tag så jag är redo för ännu en arbetsdag imorgon!
puss 





 ta mig tillbaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0