varm dag - Martina

hejsanhoppsan!
Helt sjukt vilket väder vi har haft, idag har det varit hela 40 grader i solen! Det trodde jag inte om lilla Skellefteå. Tyvärr så har jag inte kunnat ligga och pressa eller bada för jag har arbetat med fotbollsskolan som vanligt. Idag dränkte de 100 söta barnen mig med vatten, har blivit jagad praktiskt taget hela dagen, jag är helt slut! Även fast vi sagt att vattenkriget är på fredag så kan de inte hålla sig, så äre ju med 7åringar antar jag!

Nu har jag iaf mumsat i mig ett gott stort nybakat bröd men ost, gurka, skinka och skagenröra! Åt det till middag idag eftersom att jag inte är så sugen på varm mat, kl är alltså 7 på kvällen och soler fortsätter att bränna på! Så därför tänkte jag nu ta en filt, min ipod och lägga mig på taket för att sola! Cyklar ni förbi kan ni ju hojta, hehe!
puss





my groupie!

Kommentarer
Postat av: matilda

Var det 40 grader i Skellefteå det är ju sjukt varmt? ;) Somrig o fin blogg ^^

2009-06-25 @ 19:56:24
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellu! Kikar in :)

2009-06-25 @ 20:00:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0