vi ska måla vi ska fixa.. - Martina

tjabbatjena !
idag har jag jobbat igeen, men nuäre sista veckan ska ni veta!
Det har varit rätt så lugnt också, vi har ju inga barn nu hehe!
Så idag har vi målat om utsidan på omklädningsrummet i en finfin rödfärg.
Jag blev också veldigt fin av den röda färgen som hamnade överallt!
Imorgon ska vi också måla och fixaåtrixa i en klippbok. Sen på lunchen drar vi och badar, chill!
Och jag ska ha på mig min nya bikini ifall någon där ute vill veta, köpte den för typ 1½vecka sen men vi kallar den ny!
Här harvi den, !


Nu ska jag dra på träning, vi hörs sen,
puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

så jäkla snygg :)

2009-06-29 @ 17:33:29
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0