00:48 - Sara

Förlåt om jag inte har skrivit på ett bra tag men jag har faktist inte haft något bra att skriva. Kan bli så ibland=S
förlåt martina.. ska skärpa mig ja låva;D

Kvällen har spenderas med alle. Inatt kring 2 så tar han bussen och far på klassresa till Tjeckien. Så jag kommer inte träffa han på 10 dagar.. hur ska jag klara mej(A) hhe ne men det ska nog funka få ringa han från cypern=)

nu hade jag tänkt gå och lägga mig är verkligen hur trött som helst. Imorgon stiger jag upp halv 8 sedan bär det av till boden för att hämta voffsingen, cyaa=D

Med lite brist på bilder så avslutar jag detta inlägg med 2 myckert fina bilder som togs när jag och martina flög senast.
blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0