bloggpaus - Martina

Ja, då kan vi väll säga att jag och sara har haft vår första riktiga bloggpaus. Inte så bra enligt många, men lite sådär skönt att bara njuta av vädret ist! hehe. Ne, men nu ska jag försöka ta tag i detta,  och även sara, och se om det blir nått av nu. Nu har vi ju uppdaterat riktigt glest.

Dagen då, började med att jag drog upp rullgardinerna och sedan har det bara varit ett léende på läpparna hela dagen. 19+ i skuggan! Kan det bli bättre! Så idag har jag först ätit, fixat lite manikyr och sedan har jag legat ute och steeekt. En skön slappardag för mig själv helt enkelt. Nu kl 18.00 ska jag iväg till Norvalla(fotbollsplan) och se sara spela match mot josse, frida, emma - även kända som ...... (moaha ingen länk heheh). Nä, men det är myckle som möter morön city. Så jag ska sitta och hejja på, hehe alla. Nae men det blir nog att hejja på min kära bloggkompis.

Har ni haft en superdag med en massa värme som vi här i skellhell? =)


(klicka för större bilder)

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Hej :)

Allt bra?

Va kul att ni oxå skriver två :P

Vi är två Skånetjejer som oxå driver en blogg tsm, gå gärna in och kika :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0