jeklans otur - Martina

hejhopp!

Väcktes 07.15 i morse av att mami kommit på att jag skulle vara hos frissan 45 minuter senare. Sov alltså ca 5h denna natt så jag är såå utvilad, not. Plus att det var klippning och slingning och jag hade ingen aning om hur jag ville klippas eller slingas. Så jag var toppenglad hehe, nae, men jag är hemma och jag valde att bara toppa sen satte linnea(min frisör) in en del blonda slingor i mitt hår så efter utlandresan kommer jag nog vara mer blond än brun =) Jag är nöjd i alla fall!

Idag blir det att göra klar teknikarbete, kommer väll ta sådär 7-8 h om jag gissar rätt, så jag har mitt att göra idag. Och jusstja angående rubriken, slog i tårna i väggen någon dag för ca 2 veckor sedan, det råkar ju typ alla göra någon gång i livet eller hur? I alla fall, har haft ont ett tag då och mamma har försäkrat sig om att det bara är en stukning och jag har lyssnat eftersom att hon är sjuksköterska. Men nejnej, svullnaden och ajjandet går aldrig ner så nu blir det att skicka en remiss och sedan åka till röntgen, typ 100% säker på att den är bruten. Och det finns inget man kan göra, inte gipsa eller nått så det blir att sitta still och sånt där. Ingen fotboll eller aktivitet...suck. Jag bryter alltid ben, jag har brutit 5 ben inom 1,5 år? Och jag som typ lever på mjölk, ska inte det stärka skelettet eller nått?

Jaja, nu ska jag glädja er alla med lite sthlm bilder.














Jag saknar redan Mcdonalds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0