huveee - Sara

Har typ drabbats av den eviga migränen känns de som.
Igår efter skolan och efter ett litet tag på stan var jag hemma klockan 3.
Hade jäklit ont i huvudet så då gick jag och sovde tills 5.
Var vaken i 1 timme sen somna jag klockan 6 igen.
Sen så vaknade jag i morse och då var klockan 9.
Har alltså sovit i 17 timmar?!

Och migränen har inte ens försvunnit??!
Har tryckt några treos och nåra kakor men de hjälp inte.
Den eviga migränen? vem vet

Men detta ska inte alls få hinda mej från att fara till Umeå imorgon, eller hur emma?;)
Vi far nog 5 i 8 och går på stan tills vi är less, blir kanoners

Ìkväll? ska försöka träffa Alle sen vet jag inte=)

Nu ska jag se tv och dö, hejdå

Du funkar inte och du smakar äckligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0