Leon - Martina

idag var det kortdag så vi slutade direkt efter gympan 13.20!
Väldigt skönt måste jag säga! Efter det tvär for jag in på stan för att
byta ett par örhängen som jag köpte igår och som gick sönder direkt..
Men det gick bra, jag fick byta till ett bytt par utan problem!

Ikväll har jag inte gjort någonting, bara varit hemma och tagit det lugnt.
Eller jag och pappa hämtade upp syrran och mamma på lassa och lillplutten såklart!
Han är så hiimla sööt, en liten köttbulle och sötnosen ska hela Leon <3

Nu måste jag sätta igång med en engelska grej som ska vara inlämnad imorgon,
glad blev jag som hittade en nästan nyöppnad påse med SVENSKA NATURCHIPS!
SovGott!


(Den svarta köpte jag idag)


Kommentarer
Postat av: linnea

tjusigt marreeee;)

2009-11-17 @ 23:33:44
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

finaste marran<3

2009-11-20 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0