I love u mom! - Martina

Mammpapp är i stockholm i helgen så jag har haft huset för mig själv i!
I fredags sov jag hos syrran för jag vågade inte sova hemma själv.
Igår hade jag besök av några i klassen!
Vi hade tjejkväll, grillade kött, snackade, grillade i skogen, såg film, åt marängswish osovsv!
Det får vi göra om! Var en kanon kväll! =)

Just nu är min mamma i stockholm stad och shoppar, och hon är alltså ute och letar
saker som jag bett henne köpa till mig! Hon ringer mig hit och dit och kämpar verkligen
för att hitta allt! Tacktacktacktacktacktacktack älskade mammma ♥♥♥♥

TJOHO!, mamma ringde just och berätta att hon hittat mockajackan som jag letat!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0