everybody clap your hands - Martina

tjohoo!
Idag(jaja igåår) var jag och sara som sagt på den otroligt roliga bilkursen eller vad den nu heter.
3 timmar av bilsnack tar verkligen kål på en. Började känna mig som teddy i shutter island efter ett tag.
Alltså lite halvlost sådär. och den "bekväma" trästolen gjorde allt så mycket bättre!
Hahah nae, men det känns skönt att jag äntligen gjort bort det! =)

Efter kursen stack mammpapp till medle för att äta gomiddag medan jag var tvungen stanna hemma
för att plugga med fröken lisanilsson.. suck..
Men jag gjorde mig potatisgratääng m. köttbullar och en massa sallad så jag var nöjd!
Eller jag kanske inte gjorde potatisgratängen utan den var redan klar och väntade på mig menn.

Jag och Lisa har iaf pluggat superbra och även bakat en kladdkaka, ett måste!
Den blev inte lika kladdig som vi ville (vi ville att den typ skulle rinna), men det var ändå good!

Nu måste jag sova för imorgon är det dags för den efterlängtade skolan igen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

suck!???!?!?!??!?!?!



okej om det är så du vill ha det, visst sure, sure visst!!!

jag ska plugga utan dig för all framtid(U)(U)(U)(U)(U)(U)(U))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-19 @ 08:25:11
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: marrisherself

Jag älskar att plugga merejj plutttaannn <33<3<3<3

2010-04-19 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0