Luleå - Martina

Tjosan!

Idag steg jag upp exakt 05.35 för att jag var tvungen duscha och för att jag är seg.
Kl 08.10 var jag på bussen tillsammans med góa brudar från klassen, nästan alla iaf!
Vi drog iaf till Luleå för att ha en shoppingdaay tsm!

Dagen har varit kingeling!, jag hittade några dyra grejer, åt goood mat och hade great sällskap!
Kl 15.00 vinkade jag hejdå till flickorna och vinkade hallå till min favvotremeningar Maria och Emma!
Så nu sitter jag här i Luleå fortfarande och kommer nog stanna här till fredag! =)
Imorgon är jag typ sugen på stan igen haha.. och på torsdag ska jag, maria och emma tillbringa
dagen i backen, vilken backe vet jag inte men det låter bra ändå! Även fast jag inte åkt på jättelänge
och förmodligen kommer se ut som bambi på hal is..menmen.. det blir great!

Nu ska jag sova för mina fötter värker efter allt springade mellan affärer!
Puss


fanns inte en enda bild på den här datorn så det fick bli bambi på hal is!
Lägger upp bilder från dagen kanske imorgon, ska sno lite av sara så vi får se när det blir! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0