homee - Sara

Är hemma från en skön, galen, askul, vild, avslappad & dövarm resa. Med ca 45 grader i skuggan och en luftfuktighet på 98% är jag rätt död. Mina planer om att steka i solen gick i kras ganska snabbt, var alldelens för varmt. Efter att min älskade flytmadrass pajjade fick det blir skuggan för min del. En nap på 4 timmar varje dag kändes rätt där borta, men onödigt nu i efterhand. Kameran innehåller cirkus 600 bilder. Vill bara ge martina en stor appplåd som hållit bloggen vid liv, 1 inlägg på en vecka är inte dåligt!!! Har iaf haft en kanon vecka på cypern och aldrig har jag varit så less på pizza och skräpmat.

Skola imorgon > träffa klassen
Känns bra för tillfälligt, kommer nog kännas tungt imorgon när klockan ringer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0