Idag - Sara

Är äntligen hemma från en jobbig skoldag och en liten sväng på stan. Är ju somsagt fettisdagen idag men istället för att äta äckelsemlor tryckte jag nyss en stor bit av min&grollis smarriga tårta, satt fint!

Dagen har gått så himla segt. Hade det inte varit för plättarna så vet jag inte om jag hade pallat alla tråkiga/jobbiga/dryga lektioner. Att hänga i gymmet å leka är ju bra tidsfördriv om man inte är med på idrotten iaf(Y)

Vet inte ens om jag vill dra upp vad jag tänker(måste) göra ikväll. Imorgon ska spanskan in, svenskan ska skickas in ikväll och matteprovet på fredag stressar mig alldelens för mkt.. Seriöst vad har man för användning av att kunna algebra & ekvationer.. måste vara de drygaste någonsin.. aja

Ska iaf försöka smita iväg till emmalu ett tag ikväll och färga hennes hår, blir kuung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0