sista jobbdagen - Martina

Ja då var sista jobbdagen avklarad och det känns faktiskt jvlgt tråkigt.
Det har varit så jvla kul att jobba på nöjesfabriken och jag kommer sakna det!

Idag var det som sagt världens vattenkrig! Dagen började med att David och Emma stod uppe på taket och försökte chocka mig och Lisa genom att hälla två fulla hinkar med vatten rakt över oss! Tur för mig och Lisa att David blev lite väl överexhalterad och lyckades kasta vattnet runt och tbx på taket så vi hade tid att fly! Resten av dagen har bestått av att sno varandras vattenpistoler/ballonger och gömma dem lite här och var! Stämningen var jävligt spänd eftersom att vi inte kunde lita på varandra speciellt mkt haha! När själva vattenkriget drog igång så blev man allt annat än torr.. jag tror jag fick ca 7-8 hinkar med vatten hällda rakt över mig, men jag hämnades också ofc!

Nu måste jag sluta för halv kommer systern min hit och sedan sticker vi iväg till bion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0