så kan de gå.. - Martina

hahaha, jävla sf...
det var alltså tänkt att jag och syster skulle sticka till biografen ikväll kl.23.59 för att se världspremiären av den nya twilightfilmen eclipse. Idag kring kl 17.00 upptäcker vi att filmen jävlart hade världspremiär igår!?
hahaha fyfan alltså.. vi missade asså filmjvln för att de skrivit onsdag den 29 på hemsidan!! om kl är 23.59 den 29:onde så äre fan inte onsdag!, det är 1 min i onsdag faktiskt...

jaja, filmen är iaf ombokad till fredag så, vi får låtsas att de är världsprem. då lr nått..

Dagen/kvällen har iaf varit nice som vanligt (förutom, ja).
Jag och Lisa försökte lura/skrämma David och Emma idag genom att dyka upp tidigare på jobbet, gömma oss någonstans och sedan göra konstiga ljud/tända, släcka lampor/kasta saker osvosv. det gick ju som de gick..
Vi var även på norrvalla och "tränade" lite och sedan slutade vi.

Efter jobbet drog familjen och jag till medle för att fira amanda som fyllt hela 18år nu! Grattis igen!
Imorgon sticker hon till Piteå och gör en sjukt fin tatuering längs ryggraden á la Victoria Beckham!
Jag och syster har även åkt rullskridskor till maxi och köpt godis osvosv så nu sitter vi och trycker medan vi spelar kort!
Imorgon är det näst sista arbetsdagen(....) och då sticker vi till edda och badar! =)

oj, långt inlägg! ajja seyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0