1 Mars - Sara

Fotbollen imorse var bara jobbig när jag knappt orkade vara med + att resten av klassen hade sovmorgon till halv 2.. Aja jag och Lova krigade, for till skolan & åt lunch. Tog det lugnt tills matten började. Hälsopedagogiken är bara nice nu när vi håller på med det vi gör heh så dagen gick rätt fort ändå;D
Fys med laget på friskis direkt efter skolan. Blev en subbemacka till middag då mamma tyckte jag var värd något extra, jag klagar inte!

Idag har jag insett att
Våran grupp kommer få det jobbigt med FL-arbetet då vi knappt har börjat och redovisningen är på onsdag.
Hemtentan i samhälls kommer bli ett hell
Det snart är sportlov
Det är 9 dagar kvar tills jag blir 17
Jag inte orkar en hel subbemacka
Jag hatar vinter och vill ha sommar eller en utlandsresa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0