Nationella - Martina

Imorgon äre dags för muntliga nationella i engelska..
Är egentligen inte så nervös men endå nervös typ.

Idag när jag kom hem från skolan satte jag igång å städa eftersom att jag försöker
tjäna lite pengar av mina föräldrar inför en grej! Jobbigt äre, men sjukt värt!
Ikväll har jag varit med sarenn♥ i lite mer än en timme, vi har sett topmodel 13,
ätit glass m. banan och chokladsås och pluggat (eller sara gjorde det)!


har glömt visa min snygga ring från glitter som jag köpte för ca 2 veckor sen! Gillas!
Den andra har jag gjort själv och jaa jag fick min inspiration(kopat) från emilia (A) ;)
Det var bara en så sjukt smart å billig lösning helt enkelt haha!

Kommentarer
Postat av: abby

haha men snygg marty!! aja, vi får träna imorn=D

2010-03-30 @ 17:40:31
URL: http://amandabackmn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0