cykelbraxxxor - Martina

Nu är jag ett par cykelbyxor rikare!
Jag och mamm tänkte försöka göra om ett par långa leggins men mamma gav upp
innan hon ens börjat, gav mig en hundring, och bad mig köra in till stan och köpa ett par ;)
Tackade ju inte nej precis! Tack mami ♥

Låg och sola i ca 4h idag!
Fråga mig inte hur jag lyckades ligga kvar så länge, (halvsov + sjungande till musiken höll mig kvar?)
Hade tänkt se vampirediaries kl 20.00, men såklart så ska hockeyn förstöra den här torsdan me.
Jaja, får nöja mig med matteplugg(nationella imorrn..), 2½men, halv 8 hos mig osvosv!


haha, en sötbild på mig och sarenn, första året i pite summer games! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

martina du ser ut som en avatar:D

en söt en:*



skit gulliga är ni!!!!

2010-05-21 @ 07:47:20
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha Lisa tänkte just kommentera det!!!!

2010-05-21 @ 16:17:35
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0