1,2,3 fanta och rose! - Martina

Fredagskvällen var kanon!
Tacktacktack alicia att vi fick hänga hemma hos dig!
Avslutade kvällen med att david kom och hämtade mig sen somnade jag hos han.

Igår hade david och sanna spelning på kalles och enligt vad jag hört så blev det en succé!
Eftersom att jag har 4 månader kvar tills jag tar min in på kalles så fick jag lyssna via mobil.
de är tufft att vara 17 ibland..

Idag/ikväll sticker iallafall jag och david till bowlingkompaniet för att..ja..bowla!
först ska jag ta tag i samhällsen så lisa slipper hjälpa me trots att jag villde :]


Kommentarer
Postat av: Sofia

Min fina syster! Love you:)

2010-09-12 @ 22:05:13
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis? =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0